Om att få ändan ur vagnen

Hej hopp! Jag lever. Så nu vet ni det. På senaste tiden har jag vigt mitt liv åt snabbmatskedjan med samma slogan som namnet på denna blogg, så därför har det varit helt dött här. Nu blire andra bullar!

Ibland är jag väldans effektiv (oftast under press), men några gånger kan det ju vara lite si och så med att fixa grejer. Här kommer en liten lista på saker jag borde ta tag i (inom en framtid):

1. Ta bort skyddsplasten från datorn. Köpte den för snart två år sedan. Den är lite äcklig nu. Plasten alltså.
2. Sälja min gamla fiol. Köpte en ny för fyra år sedan.
3. Komma på vad jag ska bli. Har väl haft hela livet på mig.
4. Lämna tillbaka min skåpsnyckel till skolan. Borde gjort det innan jul.
5. Åka och volontärarbeta. Har väl tänkt på det sen högstadiet.
6. Lära mig att få något sorts lokalsinne. Det är och har alltid varit obefintligt.

Jaja, medan jag skjuter upp allt på listan innan ska ni få en finfin bild att njuta av. Ni fattar väl att jag är coolast på jobbet när jag kommer glidande i denna:


Eskil i mitt hjärta. Bilden är från kära syster.

Här kommer ett ord:

Öronmussla (är inte det ett sjukt äckligt ord? Får typ kväljningar)

Förresten kära vänner, tror nog jag börjar att ta bort plasten från datorn. Hur svårt kan det va? (kan Linda Bengtzing, så kan väl jag.)

Cliffhanger:
You think you know me, don't you? To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0