Recept

1. Ha långtråkigt med en vän på praoplatsen
2. Slösurfa
3. Hamna på en receptsajt för muffins
4. Hitta på egna recept, både mer och mindre seriösa är välkomna
5. Rösta högsta betyg på det egna aldrig bakade receptet från alla datorer på en tidningsredaktion
6. Följ upp med att rösta lite från datorer hemma
7. Provbaka aldrig
8. Tacka ja till att vara med i kokboken med de mest populära recepten från sajten
9. Köp boken
10. Färdigt!

Sju år senare funderar jag fortfarande på om det inte börjar bli dags att provbaka det här receptet.

(bild från www.dagensmuffin.se)
 
Orden:
1. Fotbolls-VM
2. Tshabalala
3. Skoskav

Cliffhanger: Nakenchock. To be continued...

Kommentarer
Postat av: Birren

Det var Paters bidrag på Norrbyhus adventsfika förra året. De vann inte omröstningen, men ändå väldigt populära. Mycket lyckat blev det. Baka dem du också! (Har jag, som bakat muffins en gång det här årtusendet gjort det så...)



För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras och att det heter pommes.

2010-06-11 @ 23:08:31
Postat av: Anonym

Birren: Håller med om det där om Kartago. Huruvida jag ställer mig i pomme vs pommes tvisten låter vi vara osagt.

2010-06-13 @ 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0