Man måste ju bara älska...

...Nordkoreas VM-lag:

Jong
Y An
Hong
Ji
J Ri
Mun
K Ri
Pak
C Pak
Cha
M Ri

Varför ha långa efternamn liksom? Det är ju waste av bokstäver.  

Jag har varit på kurs idag. Min chef försökte impa på kursledaren genom att skicka dit mig och kollegan i välstruken uniform (ja, han poängterade extra i ett sms att den skulle vara välstruken). Vi var dock de enda som dök upp så. Alla andra dök upp i vanliga, snygga, bekväma och framför allt; civila kläder. Epic fail på min extra noggranna strykning säger jag bara.


Nej, man kan inte lyckas jämt. (Det kanske syns)

Jaja.

Idag har jag lärt mig ett nytt ord:
2-meter-smiles

Det upptar all min tankeverksamhet.

So long vänner! Keep on walking.

Cliffhanger: To Do or Not To Do? To be continued...

Kommentarer
Postat av: Damon

Du är bäst, ingen protest, puss

2010-06-19 @ 14:51:59
Postat av: Frida

Var också på den kursen. Servicekurs, eller hur? Men min chef sa inget om uniform. Eller vars det skulle vara någonstans.. Resultat: sen efter ett långt samtal med andreassistenten som försökte ta reda på vart jag skulle.

2010-06-28 @ 02:30:36
Postat av: Vendela

Damon: Tack, du är inte så dum du heller ;P



Frida: Jag kände mig lite mobbad i min välstrukna uniform :P Men jag visste iaf att det var inne i ICA. Var du på förmiddagens kursen



Puss o kram

2010-06-29 @ 01:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0