Flurry & Quiz

Yo!

Vad har man för sig som är så superbusy så att man inte hinner printa ner några väl valda rader här då? Antingen ligger man på playan sippar fruktiga drinkar med tjejgänget och får massage av en liten thailändare eller så serverar man tre miljoner McFlurry med daim och desinficerar lika många bord. Glamourama nästa för mig!


OBS! Glassen på bilden är en random glass och inte en McFlurry.

Anyway.

Om du läser det här vet du nog ett och annat om mig, eller du kanske tror att du vet det i alla fall. För att skilja agnarna från vetet har jag ordnat en liten tipspromenad (det kanske heter frågesport eftersom man nu missar själva promenaden där framför datorskärmen). Här har ni käraste vänner, vad vet ni egentligen om Vendelicious?

1. Vad drömmer jag mest om på nätterna nuförtiden?
1. Att flytta hemifrån.
X. Hamburgare
2. Christiano Ronaldo

2. Jag gråter av... 
1. Glädje, sorg, musik, bröllop, begravning, sport och film. Bland annat.
X. Delfinshowen i Kolmården.
2. Programmet Talang i Tv4.

3. Det värsta jag vet är...
1. Att säga hejdå till människor.
X. Att dammsuga.
2. Att flyttstäda.

4. Jag läser helst:
1. Cosmopolitan
X. Aniara
2. Självhjälpsböcker

5. Jag har inte kallats:
1. Wendy the tree, Vevan
X. Vendelapendelaåtervendela, Vendelicious
2. Vandalela, Vimsela

Good luck! Bara att slänga in svaren bland kommentarerna så kommer facit i sinom tid. Vinnaren får mitt hjärta, äran och en hyllningsdikt. Go for it! 

Tänkte bara påminna er om att det är HELG så här kommer lite ord, yeah:

1. Ledig
2. Helg
3. Ledighelg (från och med nu är det ett riktigt ord i den Vendeliciousiska ordlistan)
4. McFlurry

Ha det finemang mina kära, ät glass vettja! Puss

Cliffhanger: Relationship status: It's complicated. To be continued...

Kommentarer
Postat av: Birren

Försök till någorlunda svar:

1.x

2.1

3.1

4.x

5.2



För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras och att det heter pommes.

2010-06-26 @ 12:38:25
Postat av: Vendela

Birren: Jag anser att du just nu ligger ruskigt bra till i tävlingen... Men pomme it is. Tänker inte göra som restaurangen i Klinga. De har tydligen gett efter och kallar det för pommes, eftersom de "blev mobbade av gästerna". Ja, Kartago bör förstöras, men länge leve POMMEN!

2010-06-26 @ 18:14:50
URL: http://imlovinit.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skulle väl ha trott att det var marängsviss du serverade tre miljoner av. Bara för att alla vill ha den jobbiga såsen som alltid är nästan slut och marängerna som far överallt. Och för övrigt, mobba inte Klinga, de flesta säger pomme, så vitt jag vet.

2010-06-28 @ 02:27:11
Postat av: Damon

1. X

2. 1

3. 1

4. Den här var svårast, lite kuggis tror jag, så jag säger nog 1

5. 2 (hahah, Vandalela??)



Fina du alltså! Puss

2010-06-29 @ 01:03:37
Postat av: Vendela

Frida: Jag mobbar inte er på Klinga! (Jag beundrar er:P) Marängsvissen går ju också fint, chokladbananen är ju typ alltid slut och marängerna finns överallt, men det är nog ändå flest daim jag gjort iaf! Vad gäller pomme/pommes så är det en som jobbat i Klinga, som nu jobbar hos oss som kom med det påståendet, men ag hejjar på alla som säger pomme. Kram

2010-06-29 @ 01:33:43
Postat av: Damon

Kul att du också vågade gissa! Svaren kommer snart fina du! Puss

2010-06-29 @ 01:35:37
Postat av: Lina

X 1 1 X 2 tror jag att det är! Saknar dig finis o du skriver underbart! Puss Puss (Liz hälsar också)

2010-07-01 @ 13:58:12
URL: http://liz-lina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0