Tjipp!

Idag när jag satt och shreddade sönder pianot (med de tre låtar kan efter 5,5 års pianostudier) kände jag att stunden som ni alla väntat på var kommen. Dags för Vendelicious att skaffa blogg. Sagt och gjort.

Så här är jag nu nu i cyberspace tillsammans med resten av jordens i-landsbefolkning. Jaja, efter 28,5 timmars arbete under de senaste 3 dagarna är det HELG för min del nu då. För vanliga dödliga människor är det väl mest en vanlig tisdag, men för en medarbetare på en känd snabbmatsrestaurang med I'm lovin' it som slogan, så beter sig inte veckorna riktigt som för andra med 9-5-jobb. Anyway så är det då helg nu och det firar jag med att måla naglarna rosa samt bära strumpor i annan kulör än svart. Nice!

Jag gillar ord, så därför tänkte jag delge de ord som upptagit mest tid uppe i hjärnkontoret senaste tiden (utan inbördes ordning). Here you go:

1. Wastepomme
2. Tritonussubstitut

Vill någon ha en närmare förklaring så är det bara att droppa en liten kommentar så öppnar jag dörren till Vendelicious magiska ordförråd. Ja, det var väl allt för nu. So long friends!

Cliffhanger:
Vad menas med begreppet snailemail? To be continued...

Kommentarer
Postat av: Birren

För die ganze Friedens namn, det heter pommeS!...

2010-06-09 @ 01:19:20
Postat av: Lina

LOVE IT! Valkommen till denna varld! Puss Puss

2010-06-09 @ 02:27:15
URL: http://lmve.blogg.se/
Postat av: Vendela

Birren: I Norrköping heter det pomme. Punkt. :P

Lina: Tackar och bockar. I'm lovin' it!

2010-06-09 @ 09:10:16
Postat av: SannaPanna

Nice att du skaffat en blogg Vevan! ;)

Jag har en med, fast den går lite segt just nu..!

Men så är det när det är fint väder på sin lediga tid!

Ha det gött!

2010-06-09 @ 13:21:25
URL: http://jagbalanserar.blogg.se/
Postat av: SannaPanna

Och by the way så känner jag till det här med att flytta helgerna till mitt i veckan! Det är rätt vanligt här också! ;)

2010-06-09 @ 13:24:36
URL: http://jagbalanserar.blogg.se/
Postat av: Vendela

Det var länge sedan man blev kallad Vevan! :P Fint väder är en bra ursäkt för att inte blogga! Puss

2010-06-09 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0